ångest och kram

På tal om ångest så har jag sjuk ångest över min tenta som ska vara inne nu på fredag. Varför har jag ingen panik att skriva den. Herregud jag har bara ångest över att jag inte gjort det men inte panik nog att göra de. aja.. Det kommer bli gjort.

Usch jag vill ta livet av mig när jag tänker på skolan.

Jag att har iaf haft två fina dagar med fröken E.
I måndags var jag hos henne för att vi skulle plugga, det gjorde vi inte utan åkte iväg på roliga saker istället :)
På kvällen kände vi för att ha det lite mys och åkte å köpte grönsker med dip. Sen bjöd vi Joacim och Herman på det och kollade filmer :) Mysigt.
Och igår var jag där med. Hihih. Vi skulle plugga då med. Lite gjorde vi det. Eller ja vi tog fram tre ord som vi nog skulle ha med i tentan :P och tyckte att vi var duktigt nog och åkte iväg och kidnappade Clara, köpte fikade och lite så :) 

jaha, idag har jag inte gjort något typ. Usch. 

Och på tal om kramar då så är det ju något som jag faktiskt hatar. tycker att det är äckligt. Men just nu saknar jag en Saga-kram och en Melle-kram. Jag har inte träffat dem sen i söndags kväll så nu börjar det bli lite jobbigt :P ahahha. Saknar hela familjen Underbar.

Nehe, nu ska jag se om jag kan äta lite, är nervös inför imon. Usch. Men det blir ju bra :D



"Rör mina händer, du måste förstå, jag orkar inte förklara, försök se det ändå"
-LW <3






   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0