mot det bättre men dåligt på något vis

jag ljuger om jag säger att jag mår bra. men jag går mot det bättre. Jag kan inte själv säga vad det beror på men det kvittar ju.

Sist skrev jag om att jag skulle träna och sen hem till familjen underbar. Den träningen höll på att ta död på mig. Men jag gillar det. De känns att man inte tränat på så sjukt länge.
Läxan som gjordes med Cissi sen gick bra. Nervöst innan. Nog både för mig och Cissi skulle jag tro. Den gav både tårar och mig några sömnlösa nätter. Det fanns nog en mening med det med.


Jag hade iaf en underbart fin helg. Mestadels med familjen underbar.
IKEA, A6, lite plugg, sova, tv-mys. Drinkar och SOL :)

i veckan har jag skrivit tenta, Ullared, skola, majmaj, mys, träning, tatuerat mig, shoppas och fått feber!

Jag älskar familjen underbar. Ni får verkligen mig att må bättre <3 

Jag mår som alla (som brukar läsa min blogg)vet inte alltid bra men jag har ju tagit tag i det och gör något åt det.
På dagtid mår jag i regel bra just nu.
Dock känns kvällar och nätter värre än någonsin och tankarna stärkare. Tur att jag inte varit själv alla dessa jobbiga nätter. Skönt att ha någon jag kan höra andas där jämte, det får mig att inte dämpa mina tankar och ångest med rakbladen.

Ikväll är jag sjuk och har dåliga tankar men sover hemma. inte bra.
LW får därför bli min bästa vän inatt.





"jag har letat efter ro för min skakande hand"
-LW

Kommentarer
Postat av: J

<3

2011-02-24 @ 04:48:44
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0