Fuck off nu kör vi :)

Det finns sånt som förgyller tillvaron :)

igår åkte jag och elin till lager 157. jag hittade massa för att vara där. tycker aldrig dom har något annars så alltid får jag åka hem sur som fasen men inte denna gång :)
Och sen på kvällen åkte jag till freddie för fest :) sen drog vi vidare till en annan förfest med. för att tillslut ha det svin bra på höganloft. fan vad jag älskade kvällen. hade så sjukt kul :)

idag när jag vaknade så älskade jag inte mitt liv lika mkt. i alla fall inte mitt mående :P hahha. jag va sjukt bakis men upp och äta sen sova en stund till och så blev jag väkt av en mysig hilda som kom in och kramades massa :)
sen dök även saga och melker upp så nu sitter vi alla ny badade framför tv'n och kollar på lejonkungen. snart ska simbas pappa dö och de kan jag inte se så då måste jag gå :P hahaha.

ikväll tar jag en lugn kväll med familjen underbar för att imon ska jag på match tidigt. :/

men det ska elin och jag ta igen nästa helg, för då ska vi supa som fasen och ha sjukt kul :) tiihiii...





"och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt, och det berättar att du saknar mig inatt"
-LW <3



Kommentarer
Postat av: elin :)

FUCK OFF NU KÖR VI! hjärtat <3

2011-02-26 @ 19:26:00
URL: http://miniulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0