fotboll slash sur-dag!!

mitt humör ändras på sekunder, och för små saker.
idag har mitt humör verkligen ingen bra dag.

upp tidigt idag och for iväg på match. klantiga jag lyckades sätta på duschen när jag gick förbi den så jag fick spela ute med blöt tröja :P ahahha. kallt som fasen var det och vi förlorade. tråkigt.
påvägen hem va jag glad men med ett sms ändrades det å sen har jag varit på dåligt humör hela dagen och kvällen. orkade inte ens vara trevlig mot mormor och farmor så jag låg i min säng och var sur.
somnade men blev väkt av elin :P söta hilda kom och pussade på mig med.

förövrigt så har jag pajat mitt knä på matchen :/ de gör ont, är lila/rött och svullet. mysigt värre.


(ungeför såhär glad är jag med idag)



"alla drömmer vi om lyckan, som om livet blivit fel"
-LW <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0