en puss på kinden

Alla har vi val som vi måste göra, beslut som måste tas, jag har just nu några som jag inte vill ta. Inte just nu iaf. Jag vill pussa dem på kinden och springa förbi för att slippa välja. Vore bra om dem kunde återkomma när jag vet hur jag vill göra!

Ett val bestämdes iaf ikväll. i Ren rädsla och utan att tänka så sa jag JA! Jag ska börja spela fotboll med Reftele/Ås. Jag har dargit på detta beslut sen lucia. Men aldrig riktigt kommit någe vatt med vad jag vill. Ikväll ringde tränaren igen å jag sa ja till att jag ska pallra mig dit!
På något sätt tror jag faktiskt att det kan vara positivt för mitt psykiska mående.

Ska berätta lite vad spm hänt sen sist. Jag har vatt i skolan lite, fått panik över att sova i hstad och åkte hem till fam. Underbar! Jag har även firat bror med släkten hemma. Sen även bowling å mat med båda mina familjer en kväll :)  Ur mysigt!! Och nu sitter jag i hstad med två sovande trollungar i min säng. Sjukligt mysigt! Älskar deras närvaro! Imon bär det av till badhuset för oss och självklart följer Elin med :D

Sen väntar två panik nätter själv i lägenheten och på torsdag hemfärd samt första träningen med R/Å på kvällen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0