jävligt irriterad!

sorry att jag visst svärde lite, men ni kristna som inte tål läsa det kan stänka ner sidan direkt! för just nu är jag sjukligt-jävla-snopp-irriterad!!!!
jag hittar inte sladden man ska ha mellan kameran och datorn
VEM FAN HAR TAGIT MIN SLADD!!!

det är helt omöjligt att det på något sätt skulle vara jag själv som förlaggt den någonstans för jag vet ju att jag hade den sist jag behövde den! suck!! någon jävlas nog med mig, någon jävel som inte är rädd om sitt liv har snott min sladd alltså. det måste vara en person med enbart två hjärnceller som tyvärr inte kan komma överrens!

nehe, nu ska vi vara positiva, så... mer info och bilder om resan +min helg kommer när sladd-fan kommer fram!




Kommentarer
Postat av: Malin

hahah jag älskar din blogg!

2011-04-10 @ 18:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0