fint besök




i söndags städade vi min lägenhet i hstad, mamma pappa och jag. sen fick jag fifint besök av majmaj på kvällen :)

måndag blev de inge fotbollstittande för mig som jag hade tänkt :( men bra med en seger ju tjejer. synd jag inte fick se er. iställer kom majmaj till mig denna dag med. vi var ute och gick sen fika :) sen for jag till min farmor för att hälsa på. trevligt! hem och softa sen ner till familjen underbar och gå ut och gå sen sova där :)

idag har jag vatt i skolan, shoppat, hemligt uppdrag sen kollat på clara när hon spelade match. en sån lagom bra dag :)





"vill inte komma nånstans, vill bara ta mig lite längre än hit "
-LW <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0