fest, fotboll och mys!



i fredags så hade jag mysdag med saga och melle. en sväng till värnamo med elin hann vi med och mkt glass blev de. spelade tv spel och kollade på film gjorde vi med.
på kvällen så åkte jag till elin. vi fixade oss och grillade. hissade upp kallingar i flaggstången och festen var igång :) det blev trotts min tjuriga stund (pga förlust i kortspel) på ca en timme en väldigt bra kväll :)
dagen efter var det upp tidigt som gällde för att fara iväg och träna. bakis som fasen och skoskav gav ingen bra träning för mig inte.  sen iväg på hemligheter. slutdestination ikea. tack för en bra dag :)
på kvälle n var det bambu med äcklig mat :/ och sen massa spel spelande i ås. ullabella hit å ullabella dit :)
söndag var det upp tidigt igen  för träning. soft som bara den. och sen ännu mer soft och bara va tills dess att matchen började. vi vann med 6-3 mot bor. bra tjejer. synd johanna skadade foten bara :( hoppas det blir bra snabbt vännen!

hej å hopp de va allt om min helg. måndag och denna dag kommer senare. hinner inte nu.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Min fot är snart helt återställd tror jag, har inte alls så ont längre :D Så det var nog inte så farligt som jag först trodde ! Tack för att du bryr dig vännen :) vi ses imorgon!!

2011-04-19 @ 17:02:28
URL: http://jlohlin.blogg.se/
Postat av: fatimaswary §

Glad påsk ♥

2011-04-21 @ 15:47:52
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0