om jag får nått att säga till om så ska du dansa på min grav!

i onsdags så låg jag i elins soffa och snusade och darck vin hela dagen typ :P hahaha. mysigt. så lagade hon mat till mig snäll som hon är :) sen va de glass och tv mys.

i torsdgas så åt vi god frukost :) sen skulle vi plugga men det va inte kul så vi tog bilen och åkte till ljungby istället :) mysigt. biblioteket, affären och sen seven eleven.
sen hem och ducsha och lite så. sen kom elin till mig igen och jag lagade mat till henne och sen blev de film mys.

Fredags va det skola. pallade dock inte. så vi åkte hem till lägenheten och softade lite sen åkte vi hem till småland.

jag va med mamma i gislaved direk och sen hem och spelade familje spel med mamma :) snäll dotter jag är som är så trevlig när jag kommer hem. sen lagade mamma ica och jag mat. åkte iväg på liten runda med ica med ju :) trevligt. sen promenix. 
sen åkte jag ner till D,C,S och M för att dricka champagne :)  sen kolla tv, film och sen fix inför ett bröllop och sen mer film :) sen sov jag med saga.

och i lördags sov jag länge. alla andra vaknade föra mig. händer inte ofta :P död efter en vecka med dålig sömn. men sen efter att alla fixat sig så åkte vi iaf till värnamo för att shoppa :) trevligt. sen hem å slappa lite och fixa, sen kom det massa gäster till D och C. så satt och drack med dom några timmar tills dom skulle åka. sen blev de myskväll med Majmaj och kidsen.

idag så har jag spelat match. men innan de så gick majmaj, jag å kidsen promenix :) sen stressa hem för att hinna upp till bussen. hahah. matchen gick skit och jag fick döden ont. nettan försökte dock fixa de. tack :)  så lite bättre känns det.

imon är det skola igen. :/ men det är ett måste. verkar bli en soft vecka ändå.


ÅNGEST!! det känns verkligen skit jobbigt att jag ska åka ner till halmstad igen. vet inte varför riktigt för när jag väl är där nere så känns det okej nästan hela tiden. har ju elin där men på kvällarna känns det inte så bra och jag blir ledsen och depp. men annars okej. men här hemma känns allt bra hela tiden och jag har haft en lugn, skön och fin helg så nu känns det extra jobbigt. det som känns jobbigast av allt än nog ändå att jag inte ska sova jämte saga på hala den veckan. sova ensam är jobbigt. uscha.
men jag kommer snart hem igen och det först som gäller då är match :)







<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0