finfin helg :)

Jag har haft en underbart fin helg. Den är ju dock inte över än men ändå :)

I fredags hämtade jag kottarna på dagis direkt efter vfu'n. Vi åkte hem hit och åt galss faktiskt :) Gott. Sen så trollade jag lite för dom ;P Sen var vi ute och lekte med crossen lite. Sen lek och bus. På kvällen sen så lagade vi mat och så. Sen hade vi myspys med tända ljus, filtar och toy story  2 :)
När Cissi hade kommit och ätit med och filmen va slut så åkte vi hem till Saga och Melket för att sova där :) läste bok sen sov vi direkt. Helt slut :)

Lördag så åkte vi till simhallen i SS med Majmaj för att bada :) Nice.
Efter badet åkte vi hem till Majmaj på mat och sen hem till oss för att fira Ica.
Sen drog jag iväg till Elin för att fixa oss till Sigges.
Sen vidare på förfest. Herregud vilken kväll. Jag hade kul som bara den :)

Och idag så ska jag till farmor för att fira henne och Marica. Kusinerna kommer vara där med så det kommer bli kul å träffa dom :) Sen ikväll borde jag plugga lite på mina vfu uppgifter. Suck :/




"Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0