den satt fint

Morgonpigg idag!  Härligt när man får sova.

I lördags så va de skit kul på kvällen. kräftskiva. hahha. mkt skratt och trevligt som attan :)

Igår så gjorde jag inte mkt. träffade kidsen :)  och slappade.


idag blir det skolan i 1,5 timme! Sen blir det lägenheten med Elin och kanske något annat kul med om jag vågar det :) wiiihiii 
Men bäst av allt. Två timmar bil med Elin å vårt skitsnack. De behövs nu!!

Jag saknar att ligga i hennes soffa och lyssna när hon läser svaren på alla våra äckliga funderingar :P google is the shit! :P 


Sen ikväll blir det mys med Saga och Melker :) <3





förreseten så tycker jag det är så sjukt fegt att kommentera utan att skiva namn.
tänker du inte stå för vad du säger till mig så kan du sluta läsa min blogg direkt.
och sålänge den fege fan inte vågar skriva sitt namn så biter inte det du skriver på mig ändå :)  härligt va :) 

puss på de
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0