Pyjamasmys!

I Måndags va det skolan då. Vi gjorde egna filmer. Skit kul faktiskt :)
Och sen skulle jag springa ner på stan å köpa iprem bara men kom hem med ett par jeans med. :)
Sen på kvällen så kom som sagt Cissi med barnen. Vi åt, kollade tv och film och allmänt bara slappade.

Tisdag så tog vi de lugnt på morgonen sen shoppade vi sen busfabriken. Trevligt :)

I onsdags så åkte jag, Marica, Frida och Freddie till IKEA och A6 för att shoppa :)  Fick med mig lite saker hem iaf. :) Och roligt som bara sjutton hade jag :)
När jag kom hem så tog jag med barnen från dagis hit, vi åkte till Rozitha en snabbis. Sen hem och ha pyjamas- och film-mys!! hihi. Och ja, det va mysigt :) Efter Tingeling så byggde barnen koja. :)

Torsdag sög verkligen. Skolan. Men trevligt med Elin iof :)

Fredagså åkte Elin och jag till skolan i reftele för att vara med Sead på musiken. Gu vad underbar han är. Sakanra verkligen tiden där.
Sen blev det att åka till systemet och sen åkte och köpte tv spel :P  Jag fick ett Fifa 11 av mamma och tisse fick Tiger woods 11. hahah.
Sen hämtade jag barnen och vi bakade tårta till Daniel som fyller år denna dag!!
GRATTIS till han :)  Sen efter att vi spelat och lekt och lite så, så åkte vi hem till D och C och firade D. :) Trevlig kväll. :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Väntar på förslag kanske :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0