hejdå sunnaryd, hej halmstad

Min helg har varit underbar!

Fredag så hade vi fredagsmys i Cissi och Malin's affär. :P 
Sen åkte vi hem och kollade lite tv sen sov vi :)

Lördag så åkte jag, Saga , mamma och Ikus och shoppade. både Ica, Saga och jag fick massa fina kläder med oss hem. Köpte även lite till Melle :)
Sen på eftermiddagen så åkte Saga och jag cross.
Sen åkte vi hem till Saga och lagade mat, Melle hjälpte till med. Sen kom Cissi hem efter att kört iväg Daniel. Så då hade vi mys kväll och kollade på nya Tingeling filmen :) Helt underbar va den. Så vi kollade den två gånger :P

Söndag bara softade vi mest. Jag somnade :P Sen åkte vi hem till mig, badade badkar, gjorde hårinpackning och fixade oss för kvällens fest. Cissi och Malin hade invigningsfest av Ett litet hus! Dö mysigt blir det där inne!
Sen förljde barnen med hem hit och åt mat och myste innan de va dax för sängen.

Det har varit en super fin helg och jag vill inte att den ska vara slut. Och just nu känner jag inte ett skit för att bo i H-stad hela veckan. När jag är där så finns jag inte för någon här hemma. Ingen som ens undrara om jag levet. Känns konstigt att inte betyda ett skit längre.







:)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0