Hat!

Ja, jag hade tänkt att juag sklle skriva lite om allt mitt hat. För som de flesta i min omgivning vet så hatar jag de mesta :P

Jag kan ju börja med att säga att jag hatar alla som inte tycker som jag, om jag inte känner dom, då kanske personen i fråga kan få tycka något annat men det beror ju självklart på vad det är.
Jag hatar folk som säger något negativt om mig, min familj eller mina vänner.

Jag hatar faktiskt nästan alla jag ser på stan som jag inte känner, alla som är snygga som jag inte känner, alla som har snygga kläder och alla som är fula med. Det är helt sjukt men så är det. Jag har alltid något som jag kan klaga på hos alla personer jag ser typ. Jag vet att jag inte själv är perfekt men jag kan inte råför vad jag tänker.

Det finns ju självklart vissa personer som jag bara totalt hatar med. Jag klara helt enkelt inte av dem och jag kan försöka gilla personen men det går bara inte. Beatrice Claeson är en person jag absolut bara inte kan med. Hon har egentligen inte gjort mig något man jag kan bara inte med henne. Och hon hatar säkert mig med. Och det får hon skit gärna göra.

Sen hatar jag all mat som enligt mig inte är mat. Jag hatar när folk gillar äckliga saker som inte jag tycker om. Tex min bror, han älskar potatisplättor. Det är det vidrigaste jag vet och kan inte prata med han på en hel dag om jag vet att han har ätit det.

Och jag hatar alla som skriver kärleks trams på sina bloggar, bdb eller face. Tycker inte man behöver förklara all sin kärlek där utan den kan man hålla inom paret. Självklart får man skriva hur mkt man tycker om varandra och så men fan inte en helt jävla bok om vad man känner. Det får mig att vilja skratta varje gång. Så iof fortsätt skriva det så jag har något att skratta åt :)

Jag hatar ju förresten fåglar med. Vidrigare djur får man ju leta efter, varje gång dom ser mig så tänker dom ju att dom ska picka ut ögonen på mig. Och hara skyltdockor, dom står/sitter ju bara där å stirrar på mig. Tänk dig själv om man skulle gå förbi och blickan följer än å sen bara greppar den tag i en. Uscha.
Jag hatar mörker med. Gaaah, där vet man aldrig vad som gömmer sig. Sen hatar jag ju kramar och ögonkontakt med, livsfarliga saker de där. Sen hatar jag hår. ja inte hår på huvudet eller så alltså men annars. Uscha.

Jag hatar när andra tror attd e ska kunna smälla i mig något som jag inte vill. Tex att gud finns. Det fattar ju alla att han inte gör. Bevisa det annars säger jag bara då. Hur fasen kunde annars Dinosaurierna finnas som det till och med finns sklett ifrån, för enligt de kristna och bibeln så har dom ju inte funits.

Jag hatar när det inte är det vädret som jag är på humör för att det ska vara. Tex i helgen så regnade det när jag ville ha sol och fint. Idag var det sol och fint när jag ville ha regn och äckelväder. Gaaah, det är sånt osm kan få mig sur en hel dag.

Och inte på tal om hur mkt jag hatar när någon annan tar min platts. Tex i soffan för då kan jag inte kolla på tv, på bussen (förr när jag åkte varje dag till skolan på gymnasiet) då mådde jag alltid så dåligt att jag bytte buss efter halva resan,  vid köksbordet då kan jag inte äta någon mat den dagen utan måste ta med mig tallriken och äta på rummet istället då. Jag verkligen hatar när något inte blir som jag tänkt mig.

Jahaa, det blev ju ett roligt inlägg, eller inte lixom. Men jag var bara tvungen att få ur mig det. Jag hatar allt för mycket och jag vet om det, alla säger det till mig "du är så hatisk" ahhahaha. Låt mig vara det då lixom. Försöker du få mig att ändra mig så kommer jag antagligen att hata dig med. Så är det. Nu är dte ju inte så att jag inte kan vara snäll och tycka om folk oxå. För det kan jag faktiskt. Dom som jag tycker om har jag iof svårt att visa eller säga det till men jag hoppas att dom märker det lite ändå :P

Jag är fast i att hata!! :)







Kommentarer
Postat av: Mairone

Hej min underbara "lill syrra"

Mycket hat du har tösen min.

Hmm... ja jag kan ju säga att gud finns.. Om du läser min nogg de allra första inläggen kanske du förstår mer vad jag tänker på. Å dinosaurier är något vi människor själva har hittat på för att vår hjärna ska ha något att förstå.. jaja.. i vilket fall... jag tänker inte ändra dig eller något.. bara berätta från min syn av det hela .. av det lilla du skrev..=) Men självklart är det upp till dig själv vad du gör med informationen..=)

Mången puss å kram å en massa kärlek till dig "syrran"!!

2010-10-28 @ 17:15:48
URL: http://www.nogg.se/mairone
Postat av: åsakära

Jag gillar hur du tänker. Jag känner exakt likadant som du. Fåglar kan dra åt helvete, kramar med. Skönt att jag har hittat en själsfrände i dig. Ha en bra dag. Kram

2010-11-20 @ 22:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0