Guldkorn

I torsdags när jag kom hem från skola och allt så hade jag tänkt åka och leka med Saga och Melle. Men när jag kom hem hann jag somna innan min dator startat ens :P helt sjukt trött. Så åkte dit när jag hade vaknat. Pratade ut lite med Cissi om läget nu. Skönt, tack för att du bryr dig :)
Sov även där.

Lugn morgon på fredagen. När dom åkte till jobb/förskolan så åkte jag hem och fixade å hade mig lite. Byggde även ihop massa lego :P hahha mamma å jag hade skit kul. 
På kvällen åkte jag till Freddie. Tack för en kul kväll :)

Idag har jag sovit länge :P eller ja inte om man tänker på att jag inte gick å la mig förän efter halv 4 men men. Nu borde jag pallra mig upp ur sängen sitället för att ligga här å kolla film. Och äta frulle, åka och handla och lite så innan kidsen kommer. De ska vara hos mig i em och ikväll. Vet inte om dom sover här eller hur vi gör. Idag ska vi iaf skära ut pumpa. Och så ska vi busa en jädrans massa och ha lördagsmys :)
Tycker dte ska bli skit mysigt att dom kommer hit alla 4 :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0