en ledig vecka

har inte haft någon skola denna veckan mer än i måndags. å efter skolan då så åkte elin å jag och piercade oss.
sen på kvällen va jag hos saga och melle hela kvällen och sen sov där.

härligt med glass till frulle dagfen efter :P
va med cissi å hjälpre henne då med i affären sen skulle hon till borås med malin å då körde dom mig till elin. vi va på fiket. shoppade, veckohandlade typ och lite så :)

 på onsdagen så va hilda här en stund och lekte sen va jag hos cissi å malin å hjälpte dom. blev till 11 på kvällen :P haha men de va kul.

torsdagen så skrev jag min tenta. skönt å ha de gjort. åkte till elin, vi va iväg på hemligheter sen postade vi våra tentor. bra :)

Nu väntar jag på att maten ska bli klar så ska jag abra äta sen åka till cissi å malin å hjälpa dom :) de blir nog allt en finfin affär när den är klar :)  

imon blir det fest hos jässi :) de gillar vi!!!!

bilder från i onsdags kväll :)

                             


:)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0