en fin känsla

När jag låg bak i bilen hem nu ikväll (ja bilen va full så jag fick leka hund) lyssnade på mysig musik och såg gatulampa efter gatulampa utamför så kändes allt helt konstigt. En speciell känsla i hela kroppen. Svår att beskriva. Jag ville ligga där i flera mil, samma låt om och om igen, lampa efter lampa och med samma fina känsla hela tiden. Allt kändes så bra. En känsla och jag insåg hur bra min helg varit, hur viktiga endel människor är i mitt liv, hur stor platts dom har i mitt hjärta och hur skönt det är att koppla bort allt som får mig att må dåligt och få dåliga tankar.  En känsla av lycka, trygghet och glädje kröp i hela mig. En känsla jag ville skulle stanna för alltid. Jag ville inte att bilen skulle sakta ner, stanna och stängas av. Jag ville ligga så med samma känsla hela natten. Inatt sover jag ensam, kramar nallen hårt, lyssnar på samma låt om och om igen, blundar och försöker glömma monsterna under min säng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0