en fin blandning

Jag har haft en fin helg.

I torsdag så åkte jag hem till Sunnaryd igen. Va inne hos Hilda och Hjalmar och passade dom. åkte med mamma och lämnade Ica hos David på kvällen. Älskar att åka bil så sent och långt :)

Fradeg så va mamma och jag iväg med Lisa och Hjalle med. Trevligt :)  Åkte även denna dag med och hämtade Ica hos David för att mamma inte ville åka så långt själv. Sen åkte jag direkt till Majmaj för att vi sen skulle åka vidare till H-stad för en myskväll. Så vi lagade mat och hade det mysigt.

På lördagen när vi hade vaknat, duschat, ätit och så, då gick vi på stan och shoppade och fikade.
Innan vi åkte hem så stack vi till skogen någon timme för att plocka svemp. Skit kul när man hittar mkt.
På kvällen gjorde vi svampsoppa och bjöd familjen Underbar på det :) Sov även hos dom sen :)

Idag har vi varit ute och städat och fixat i trädgården. Mysigt. Sen lite mat, promenix, sova och sen myskväll med mat coh film :)
Sen åkte jag hem och pratade massa i tele med Elin :) Jag fattar inte hur vi alltid kan ha så sjukt mkt att snacka om :)

Och nu är klockan exakt tre, jag kan inte sova och bara kollar på AA :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0