Elin Magnusson

Det är bruden som alltid finns där för mig. Jag vet alltid var jag har henne och vet att vad det än är så lämnar hon mig inte för hur vidrig eller dum jag än varit.

Elin den stackarn får alltid höra på allt osm jag har att berätta om allt å alla. Även om hon inte bryr sig så lyssnar hon och säger bra saker tillbaka. 

De bästa åren i imtt liv har jag tillbringat med henne, och de absolut viktigaste besluten i livet har vi tagit tillsammans. Att vi inte var bra för varandra va bara skit av alla som sa det. Utan dig hade jag inte kommit så långt idag som jag har. Med Elin kan man verkligen vara den man är, ha de knäppaste ideerna i världen, göra alla tråkiga måstan och allt blir bara kul ändå, Vi kan skita i allt å alla å bara köra vårt race för det blir bra tillslut ändå. Med Elin har jag dom bästa minnerna och dom kommer jag aldrig att glömma!!

Hur mycket vi än bråkar och hur mycket hon än stör sig på mig så blir vi alltid vänner igen ändå! 
Det är äkta vänskap! <3





never give up



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0