Allmän test

Allmänt test 1

Hur bor du: I hus
Brukar du komma i tid: hahah nej tyvärr har jag blivit dålig på det
Hur lång är du: 174
Kan du laga mat: klart jag kan
Vad jobbar du med/pluggar du: pluggar till lärare, men vill inte jobba som det sen
Vad har du på dig just nu: sov-kallingar och linne
Har du någon fobi: fåglar och skyltdockor
Hade du en bra kväll igår: ja den va mysig :)
Vilket är ditt senaste inköp: jeans och tröja
Din favoritdryck på morgonen: juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: csn
Har du sovit i din egen säng inatt: ja det har jag faktiskt
Vad hade du sönder senast: elins penna, men jag viste inte om de :P
Vem snackade du med senast: cissi
Varm favoritdricka: te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten eller cola
Alkoholhaltig favoritdricka: smirnoff med breezer i.
När gjorde du senast något riktigt dumt: säger jag inte
Saknar du någon just nu: nej
Vad ska man göra för att få dig irriterad: de krävs inte mkt
Någon jag stör mig på: Beatrice, Sofie och Sara
Intressen: Fotboll
senaste person du kramade: Melker
Senaste person du ringde: Lisa
Senaste person som ringde dig: Kevin
Vad drack du senast: Oboy med minttu
Vill du ha barn: inte än
Längtar du till din nästa födelsedag: nej
Har rakat dina ben någon gång: eh ja självklart
Är du sugen på något nu: ja, på mat från tiraholm
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingen
Använder du hudkräm: ja ibland
Attraheras du av män med skägg: inte för mkt men lite e manligt
Micro-pop eller poppa själv:  när syrran poppar e bäst
Brukar du baka: ja
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej
Vilken låt lyssnade du senast på: Dansa på min grav med Bo Kaspers orkester
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: potatisplättar
Har du pengar på mobilen: ja

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest: helvete eller fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: olika
Var köper du dina matvaror ifrån: ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: beror på om jag e nykter eller inte
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: humm, en hund
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: vet inte riktigt
När var senast någon stötte på dig: igår
Vad åt du till middag senast: spagetti
Kan du vissla: nej
Tittade du på tecknat när du var liten: klart :)
Äger du några popband t-shirts: ja
När flög du senast: aldrig
Har du gråtit offentligt: hahah, ja full
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar: ja, elin å jag har en tatuering som ska göras snart :) wiii
Vad har du med dig in på bion: någon vän, mobilen och plånboken
Vad har du för väder: höstigt fast utan regn
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: matte B :P hahah ne men det var nog något bf änme
När sov du senast på golvet: igår, fast inte en hel natt
Vilken är din favorit drink: evt inte riktigt :S
Gillar du din boendesituation: ja när jag väljer rätt ställe att bo på
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: vet inte
Är dina dagar fullbokade och stressiga: ibland. men inte idag :)
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna: hahaha förr men inte nu
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 22
Tror du på liv på andra planeter: nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: japp, jag är värdelös, det är inte bara som jag tror
Skulle du någonsin våga hoppa fallskärm: ja självklart
Tycker du om att krama folk: nej.
Äger du en digitalkamera: ja
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det: ja som fan
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: nej
Är du mörkrädd: ja
Tre saker du alltid har med dig: humm :S inga som jag alltid har men för det mest, mobil, plånbok och toffs
Vad ska du göra efter detta testet: äta frulle, sen ut och gå med Cissi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0