10kr böter

Igår va elin och jag i skolan.
Sen lagade elin soppa till mig :)  Och vi va ute och gick med ja :)
Sen gjorde jag de mysigt för en myskväkk med fruktsallad, glass och vin hemma hos mig :)

Idag sov vi länge, slöade och sen åkte vi till Ljungby, där va vi på biblan men hittade inte de vi skulle och fick 10kr i böter :P lönt.
Sen handlade vi mat men va skit dåliga och glömde hälften så vi stack till en affär till. Och sen åt vi :)  Sen skulle vi åka hem men såklart så cpade min biljävel då så vi fick vända och då hade två krockat så vi satt och kollade på dom lite :P Sen ringde vi min pappa som sa att jag kunde köra med bilen ändå så de gjorde vi ju då :) Pappor vet bäst de vet alla :D
När vi var tillbaka i Halmstad så gick vi ut och gå en timme :) blåsigt men skönt.
Sen sov jag typ lite. Sen kom Elin hit och lagade mat till mig för jag va krasslig, sjuk och ynklig :P Då är det bra att ha en bästa vän som tar hand om mig ska jag säga :) Vi åt mexmiddag som vi ju älskar mest och kollade på massa bra på TV.

Nu ska jag kolla på Andra avenyn avsnitt  och dricka läsk och sen ska jag sova för att orka med en heldag i skolan imon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0