ta av dig skorna, andas och känn dig fri!

Det är många som har frågat mig varför min blogg heter så.
och jaa.. vad ska jag säga. Det är så jag vill att värden ska vara.
Jag vill att man ska kunna känna sig fri jämt, att man få ha vilka kläder man vill, säga vad man vill och göra vad man vill. Men min värld funkar inte så. Man tar inte på sig vad man vill, för man ska passa in. Man säger inte vad man vill för att det vågar man inte. Och man gör inte saom man vill för då är det alltid någon som ska gnälla på en och för att det inte funkar så. Man har sina måsten.

I denna världen så kvittar det ju hur man än gör så blir det alltid fel för någon. Det finns alltid massa att gnälla över och för att det inte ska vara så så måste man anpassa sig och vara precis osm alla andra, och hellst inte tycka något alls.


Men i min drömvärld så tar man av sig skorna, andas och känner sig fri. Släpper allt tungt och tråkigt bakom sig :) gör bara saker man tycker om och mår bra av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0