överlever

japp, jag överlever trotts att jag visste att jag skulle hata veckan. två dagar har snart gått och än lever jag.
skolan suger som vanligt men bara taken på att jag imon får åka hem hem får mig att vilja överleve denna kväll med :P jag hatar kvällarna i halmstad.
just nu dricker jag vin för att överleva den. och det brukar fakriskt inte kännas så jobbigt att vara här som det denna gången gör. i söndags när jag kramade saga hejdå ville jag bara stört gråta över att jag skulle åka iväg i 2 och en halv dag. hur löjlig är man inte då. men jag kan ändå inte råför att det är såhär det känns!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Mallan, ska jag komma och hälsa på snart ? :D

2010-11-10 @ 08:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0