Ingen panik, skrik!!!

Måndag var det upp tidigt som gällde. Hilda kom 05:45 till mig. vi myste i soffan, åt frulle och fixade oss. Åkte till dagis med henne och sen vidare till Elin. Vi gjorde allt annat än pluggade typ :P ahahha. Men lite duktiga är vi ändå ju :)
Efter att hon bjudit på mat och vi snackat ett tag så åkte jag till Cissi för att vara där och hjälpa hon lite. Roligt vare!
Sen på kvällen tog jag kidsen och åkte hem till mig. Lekte och hittade på bus. Hahah, sjukt kul hade vi. sen kom Cissi och hämtade oss. Åkte hem till dom och åt å lite så. Sen sov vi skiiiit länge :)  Skönt att få sova ut. Och extra skönt att ha Saga jämte sig. Känns alltid tryggt att inte vara själv.

Idag var vi ute och hittade på bus, cissi, barnen och jag. Hihihihi.
Sen åkte vi till Elin på eftermiddagen och där busade barnen medan Elin och jag skulle pluggat :P Liiiite plugg blev det men mest snack :P ahahha. Slutade med att vi åkte och köpte godis och satt i soffan, kollade barnprogram och hade det bra :D

Hem och leka och stoja ännu mer :)
Men nu är jag hemma hemma och ska sova här inatt.
Imon måste jag börja med min hemtenta om jag hittar pressen för det. Annars får den vänta tills Torsdag. Ingen panik :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0