vet inte

i min blogg hade jag tänkt skriva saker om mig, om hur mitt liv är, vad jag gör och om hur jag mår osv.  men just nu mår jag inte så bra, vilekt inte är någon helmlighet.
men jag vill inte att någon ska tycka att detta är något klago ställe. utan för mig är det mer ett ställe att rensa tankarna på. jag vill inte på någont sätt att någon ska tycka synd om mig, för det är det inte. men heller inte klaga på att jag bara klagar för dte ä'r det jag gör när jag inte mår bra. och det vet jag. men jag måste få göra de.

Så alltså. jag mår skit. tänker dock inte berätta varför.  men inte fan är jag glad inte. eller jo det är jag självklart ibland det med. ikväll tex så har det varit helt underbart. jag har varit i min "extra" familj. som jag bara så mkt älskar. och sedan åkte barnen med mig hem hit tittade film, myste och busade. målade ansikten med :) saga var en tiger och melker ville vara en clown men han tycker att alla färger utom blå är fula så det fick bara vara blått. och så kittlades de så inte så lätt å måla :P ahhaha. men han se söt ändå jue :) och sen fick saga måla vad hon ville på mig.
sånahär tillfällen ger mig bara sån extrem lycka. för jag älskar dom :) de gör mig glada och får mitt hjärtat att le :)

men sen är jag sån så jag byter humör på bara några sekunder å blir ofta skit arg. poch det är jag just nu. jag vet absolut inte avrför. jag borde vara glad. jag är hemma, precis träffat busarna och ändå är jag bara så arg. och jag vet inte vem jag är arg på heller. helt konstigt känns de. men känns som jag bar måste slå någon. helt sjukt.

Sen får jag min äckel känsla av total värdlöshet. det bara kommer oxå utan någon anledning. jobbigt att hantera måste jag erkänna. och det håller alltid i sig så länge. mest på kvällar. skit jobbigt.

men men...







<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0