längesen

Nu var det längesen jag skrev här sist. Och sen dess har det nog inte hänt så mkt.
I måndags så åkte Elin och jag iväg på liten runda med massa kul saker :) sen bestämde vi oss för att vi skulle åka till våra lägenheter. Så dte gjorde vi, det va kul och vi åkte en mysig väg dit, gick in i affärer på vägen med bara sockar och stannade och plockade blommor innan vi kom till lägenheten.
Tisdagen så fixade vi hem elins fiskar till sitt hus hemma och sen körde vi ko-bilen till mig med en säng på :)  det va kul :) och jag bestämde då att jag ska göra om hela mitt rum totalt och började packa på kvällen.

På onsdagen så fyllde jag år :) Grattis till mig. Fick paket på morgonen och sen åkte jag och Elin till ikea och A6. Där köpte jag på tok för mkt och pengarna tog typ slut :P ahhaha. tur jag har en mamma som betalade mina räkningar sen :) tack tack :)
Sen på kvällen så fixade vi massa på mitt rum.
Syster hjälpte till massa :) atck. det är söt och den tiden vi är sams och gör saker ihop på känns bra :)

Torsdagen sependerades med min extra familj :) vi åkte till Hstad för att barnen skulle få leka på busfabriken och för att C & D skulle handla lite.
Sen åkte vi hem och då kom Majmaj och dom skulle fira mig. Tack för de fina paketen :)
Sen så var vi ute och åt glass och gick ner till vattnet och va ute å spelade fotboll hela kvällen. Super mysigt.
Sen ville Cissi, Saga och Melker se mitt nya rum. så dem cyklade och jag å Cissi gick, hem till mig och vände :) Sen kollade vi lite tv och sov :) Ur mysig dag. vilken tur att ni finns :) <3 

Fredagen så åt vi mysfrulle vid tv'n. sen kom min mamma och hämtade mig och Saga så vi skulle åka och shoppa med henne och min lillasyster :)
Köpte present till saga som fyller år i veckan :)  hon fick fotbollsskor och benskydd. hon ville ha det :) jag fic en tröja :) tack :)
Sen på kvällen åkte jag till Elin, vi gjorde oss iordning, tog vår drick och åkte till Ewe. där vatt vi lite rädda :P tills vi fått i oss lite. skit kul hade vi. jag skaffade kille:P fast jag har inte berättat det för han än, och jag har inte sett han än heller :P ahahhaa.. nedå skojar bara.
de va skit kul i bussen med. tills elin började må dåligt och en gammal jävla kärring trodde att hon kunde allt. men de fick hon smaka på sen :P ahaha. jag kunde inte hålla mig.
Sen blev kvällen skit. och jag ber om ursäkt till alla som behövde träffa mig.

idag vet jag vart huvudet sitter iaf och tänker aldrig mer åka till sigges









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0