Underbara dagar

jag har haft en underbar helg :) 

Fredag: åkte med mamma, mormor och ica till jönköping för att shoppa. fick massa kul saker inne på ikea. fika och sen massa kläder med, sen shopping å mat i värnamo påvägen hem. jag va nöjd :) sen blev de en lugn kväll med mamma och pappa :) längesen verkligen

Lördag: åkte till gislaved för att se kanelevalen. så kollade den å hälsade på majmaj. sen så stack vi vidare till värnamo för mat, sen sävsjö för att kolla brittas bal. superfin var hon :) sen hem och iväg på myskväll :)

Söndag: lugit sjuk i min säng. efter massa alvedon mådde jag bättre å det bar av till farmor för att fira morsdag. mormor va ju där med :) mysigt :)
sen hem och träffa extrafamiljen, åkte ner till bryggan med dom och fiskade. mysigt där nere :) sen hem på mys hos dom :)



det har varit en helt underbar helg verkligen. lugn å skön med massa bra folk :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0