En hel vecka

Japp, en hel vecka har gått sen jag skrev här sist.

I söndags, dagen efter liseberg så hade vi mysdag hemma hos Saga och co.

Måndag så åkte jag ner till Halmstad tidigt för att gå i skolan. gick hela dagen faktiskt och det känndes bra :P

Tisdag så var vi på studiebesök, först i en förskoleklass och hade lite utomhus matte med dom och sen var vi och kollade på två förskolor till och grillade å hade oss.

Onsdag så gick vi i skolan heladegn då med. Sen på kvällen så kom Saga till mig och badade dabkar och sov över hos mig.

Torsdag så bakade vi hela förmiddagen. Bullar och muffins :)  Sen kom melker och cissi på fika :D
när dom hade åkt hem så städade jag lite och sov :P sen så åkte jag hem till Cissi, Saga och Melker på myskväll och sov där sen.

Fredag så busade vi massa, sen så åkte vi till värnamo, mc, shoppade lite och sen apladalen och lekte. Sen åkte vi hem och spelade fotboll och lite så. sen på kvällen snackade jag skit med elin i över två timmar. kväll och kväll. natt kanske man ska säga :P 

Och idag blir det shopping om ett tag. måste ha nån liten jacka/tröja att ha över klänningen jag ska ha ikväll på sigges :) å sen så måste jag till sysytemet med ju :) 
hoppas på en superkul kväll idag :) behöver de :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0