blod och fotboll

Idag har jag varit på sjukhuset och lämnat blod. duktiga jag :)
Sedan så åkte Elin och jag hem till småland. skönt tycker jag. jag tror verkligen inte jag trivs i halmstad så mkt samtidigt som jag kan längta som fasen efter att få åka dit. men men.. nu är jag iaf hemma i skogen :)
Och jag var mega sugen på att åka på fotbollsträning idag och därför bar det av dit på kvällen. jag mådde inte så bra, men med tanke på att de på sjukhuset säger att man inte får göra någon fysisk aktivitet samma dag aom man lämnat blod så var det kanske inte så konstigt att det känndes om som att jag skulle svimma mest hela tiden. men jag var så fruktansvärt sugen på att åka dit så att jag bara inte kunde låta bli.

Nu är jag trött men vill ändå inte sova.
får bli en film nu.  :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0