om mig..

Berätta sju sanningar om dig själv;
1. Jag kan ofta bli rädd för mig själv och mina tankar.
2. Jag är väldigt omtänksam och bryr mig om allt för många.
3. Jag är shopping beroende och shoppar för pengar jag inte ens har.
4. Jag är totalt livrädd för fåglar och tror att de ska picka ut mina ögon.
5. Jag gillar att slåss och muckar gärna på dansgolvet.
6. Jag hatar att äta bland folk. Jag klarar inte ens av det bland vänner.
7. Jag hatar personer som ser/är lyckliga.


Sex sanningar om hur du var som liten;
1. Jag va sjukt envis.
2. Jag var bortskämd
3. Jag va en jäkel på att charma folk.
4. Jag mobbade andra.   
5. Jag slogs mycket och hittade på jävelskap.
6. Jag va ganska söt


Fem sanningar om ditt kärleksliv;
1. Jag tror inte ett skit på kärleken
2. Jag gillar bara killar som fjeskar för mig
3. Jag skulle aldrig någonsin erkänna först vad jag känner. 
4. Jag klarar inte av att ha långa förhållanden
5. Jag har extremt svårt för att gilla någon.


Fyra sanningar om ditt familjeliv;
1. Min familj är inte vad alla andra tror och ser.
2. Jag kan bara tjura lite så får jag nästan vad jag vill av mamma å pappa.
3. Jag tycker egentligen om mina syskon, iaf ibland.
4. Vi bråkar jävligt mycket.


Tre sanningar om ditt kompisliv;
1. Jag har mest killkompisar.
2. Jag har inte en enda kompis som vet allt om mig och om hur jag mår.
3. Jag är skit kass på att höra av mig till mina vänner men finns för dem i vårt och tort.

Två sanningar om din personlighet;
1. Jag är väldigt bra på att dölja hur jag egentligen mår.
2. Jag har väldigt svårt för att vara social, speciellt med folk jag inte känner bra.

En riktigt extremt otroligt jävla hemlig hemlighet är;
1. Aldrig i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0