shopping, barn och muffins

Idag har mamma och jag varit och shoppat en stund. Tack för allt jag fick :)

Sen nu så har Hjalmar kommit hit, jag tog vagnen och gick ut å gick med han. så just nu sover han och jag ska baka muffins.

Sen lite senare så kommer min älskade Saga och Melker hit med och ska vara här och busa å mysa ikväll :) Blir nog bolibompa och bada badkar :) Det brukar dem vilja :)


Och ska bara säga en sak, exakt för att år sedan idag, då badade Elin och jag för första de året i havet :) Påvägen ut till havet snöade det och jag kan lova att det var sin kallt :) Men vi är såååå coola ;P


bilden är på Elin, Hjalmar och Hilda, kvällen innan Elin och jag skulle åka till sälen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0