leverfläck och mord!

leverfläckar....usch.. de äcklart mig fruktansvärt mkt. har klippt bort en nu. hoppas bara på att den inte kommer tillbaka. och ja, jag vet att man inte ska klippa bort dem. men jag vill ju inte ha den där.


ikväll har elin å jag pratat om vilka olika sätt vi ska kunna ta ihjäl två som vi hatar.
först skulle de ställa sig på ett led så att vi kan skjuta dom. mensen kom vi på att det inte är så plågsamt så vi ska tvinga upp dom på 10an i jönköpings simhall och binda tyngder runt deras ben. sen putta i dom. och alla som varit där vet ju attd e har glasrutor nere i bassängen så man ser in. så då kan vi se dom stå där på botten å plågas. usch så hemska vi är. men som ni förstår så finns det två personer som vi hatar extra mycket.

Elin: jag är nog psykopat, borde jag bli rädd för mig själv?

jag älskar dessa diskutioner. de känns som en sten släpper från mitt hjärta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0