jobb

Idag väcktes jag av att min mobil ringde. Dagis behövde vikarie. Jobb, jobb. Men det var rackans roligt och jag älskar verkligen de dagiset måste jag säga. Fast att jag senast igår hade diskutioner om jobb och jag sa att jag aldrig i hela mitt liv ska jobba. hahhaaa...

Så har iaf varit på Ås förskola hela dagen idag och sen tog jag med mig Saga och Melker hem för att myspysa lite. <3

Nu är jag trött och har pratat med, som min mamma sa när hon kastade luren till mig, min allra bästaste vän :P hahahaaa.. Det behövs ibland. Och imon bär det av ner till Hstad för att gå i skolan i tre timmar :( Usch.. men men... Ett måste är det.

Jag fryser till is. Och ska därför ta mina täcken, värmekudde och min nalle och titta film nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0