Fredag...

alla andra säger att fredagar är så skönt... Jag ser inte dte sköna i det. Jag får mer panik vad fasen man ska göra. Man får massa förslag, svårt att bestämma sig och därför blir dte inget istället. Ikväll har jag massa på förslag. Men vilket av det ska jag välja. Och vilket jag än väljer av dem så kommer jag ångra att jag inte va på något av de andra sakerna istället. Så är det alltid.

Dock vill jag åka till systemet idag. Men min mamma vill inte det. Så nu e jag sur. För jag dör hellre än att åka själv till en affär, då får jag ju panik. Kanske så kan jag få med mig min syrra när hon har slutat skolan, det brukar alltid gå :) skulle behöva köpa en tröja som jag velat ha länge nu med. Inte för att min ekonomi tilllåter det här men jag vill verkligen ha den.
Det blir ju lagon roligt när min klocka snart dyker upp på posten med. Herregud, jag ha något fel med mig å mina shopping. jag bara beställer massa kläder å prylar utan att ha pengar :P men som tur är så har jag min mamma. hon betalar, jag får en utskällning, och sedan går jag och gör samma sak igen. jag är ett ont barn. usch för å ha en sån som mig :P

ne nu ska jag nog äta lite frukost :)


Kommentarer
Postat av: nonz

jag är inte heller mycket för att gå i affärer själv. väldigt tråkigt och man känner sig lätt uttittad..



shopping galen ;D då är vi två! jag är likadan, handlar för pengar som inte finns. det är tur att man har sina föräldrar då :) fast jag handlar ju för mina pengar tills dom tar slut, haha :D

2010-03-19 @ 18:39:40
URL: http://nonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0