döden

idag vaknade jag 03:30 av att jag fick som kramp. mellan brösten. och då kunde jag inte andas föränd e släppte. fattade inget och somnade om. efter 10 min kom de igen å sen höll det på så hela morgonen. försökte ringa mamma för blev ju skit skraj. men icke då. hon svarade inte. men sen pratade jag med daniel.
sen försökte jag äta lute å gå till skolan. kändes som jag skulle svimma hela tiden och efter 45 min åkte elin och jag hem. låg i hennes soffa. sen försökte gå en runda efter vi hade ätit lite. sen låg å sov i hennes soffa i nån timme. tack och lov att jag har henne. å sen ringde min mamma å frågade vad jag hade velat. ja vists de va bara 9 timmar efter att jag ringt henne. herregud man hinner ju dö 100 gånger om.

men men. jag lever. men har ont än. å mest i ryggen som vanligt. men inget slår söndagen då jag knappt kunde lämna sängen.
usch jag är en dåligt människa.

och idag tycker jag synd om mig själv. det får man ibland. så det så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0