fest hos danne

herregud nu såg jag att jag hade kvar ett inlägg i utkast :P sen dannes fest. bäst jag lägger ut de nu :P


haha.. jag kom för sent som vanligt, herregud jag kan aldrig hålla tiden ju. å jag som skulle varit där 18:15 å hjälpt till med maten innan alla andra skulle komma vid 17:00. hahha. så blev det med de. typ 17:15 klampar jag in å ber om ursäkt för att jag va lite sen :P ahhaha. men jag hjälpte till med maten sen iaf dock fick danne göra nästen allt själv. men jag hackade ju iaf gurkan :) hahaha förlåt. men jag vet att han älskar mig ändå :P ahhaha. det blev iaf en lyckad kväll :) tackar alla för det :) å anna å jag fick ju litet pratat iaf i gaderoben som vi gömde oss i :P ahhaha. å sen tryckte vi väl alla tjejer ner oss i badkaret för å se hur många det fick plats å sen kom vi ju inte ens upp :P ahahha. det där är typiskt oss. men men :) kul hade vi.


jag å elin :)


jag besparar er bilden då elin slickar mig mellan benen :P haha.. hon är inte som hon ska när jag blandar hennes drinkar :)

Puss å hej på att jag hade en bra kväll med gänget..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0