dålig kväll...

jag behöver bara få skriva av mig lite. för just ikväll finns det inget jag hatar så mkt som mitt liv. jag vet inte vad jag ska göra åt det. men jag vet att det är bara jag som kan ändra på hur jag mår ingen annan kan göra det åt mig. men det är så lätt å säga att man ska ändra det men inte att göra det.
jag saknar verkligen att ha någon att prata med på allvar. en gång hade jag det. men tiden tog det ifrån oss. och hur mycket jag än försöker att bevara den vänskapen så bara försvinner den. den har sina små ljusa stunder ibland men tyvärr är det inte ofta. och det känns som jag är helt själv om att försöka rädda de med, och det går inte, du måste försöka med. det värsta är att du blir sur om jag inte försöker. men de ljusa stunderna som vi iaf har känns helt underbara å jag försöker att minnas bara dom.

 
Eansamheten har aldrig gjort sig så påmind alltså. usch säger jag bara. hur ska jag orka ha det såhär om de alltid ska vara så? fan ta denna kvällen säger jag bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0