så bra, så bra :)

Japp igår vatt det först växjö med daniel, saga och melket för att leka på leo's lekland. sen hem och byta om och direkt till grillfest i kårehamn. kul att alla kom :) hade de super mysigt. spelade kubb och så. sen började vi hänka med andra som va där å grilla med.

sen blev alla pepp på sigges, så vi drog dit. måste nog säga att resan dit va bland de roligaste på länge alltså. hahha. vi åkte cabbe :) hahah. sjukt kul va hade vi :)

inne på sigges va väl kul med. bara de att jag såg absolut inget. minns allt med såg inget :P ahaha.
vakterna tog ut mig å sa att jag fick komma in sen senare när dom bestämde de. hahha.

vaknade full i morse å ville bara dö... hahha..
men fasen så kul kväll jag hade :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0