"innan min sol går ner"

japp, innan min sol gick ner.. :P  så hann jag shoppa. med ica frida och hilda. sen så va vi och åt. sen så körde hilda och jag dem till skolan och shoppade vidare själva. mysigt.
Hilda hittade jeans shorts, jeans väst och en tjocktröja :) fasen så söt hon va i shortsen och västen till sen :)  mys unge.
jag köpte faktiskt bara en sjarl och jeans shorts. men jag va nöjd :)

köpte ju en super snygg bekini när elin å jag shoppade i måndags med.  hahha.. den fanns inte i halmstad så då tog vi oss en tripp till varberg. typiskt oss :) blev ett linne då med som jag älskar. så ska köpa ett till i annan färg :)

men iaf, idag då..
när vi kom hem sen så så lekte vi massa ute coh hoppade stuttsmatta. sen så åkte vi till dagis och hämtade saga och melkler för att åka vidare på fotbollsträning.
efter träningen kollade vi på A-lagsmatchen. reftele-ås. tyvärr vann reftele. men men...

nu ska jag se om jag e lite hungrig trotts allt :)

sen imon blir de fullt schema igen :)




bara för att jag älskar bilden, och för att jag älskar hilda :)

<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0