helgen!

min helg har varit fin :)

torsdag: åkte med malin å hennes familj till sävsjö för att var med på brittas studentutsläpp och sen va de fika å så i hennes lägenhet :) grattis vännen!!!

fredag: hilda var hos mig för att jag ändå va ensam hemma. vi åkte på lite saker som va måsten, pärlade pärplattor och halsband, lagade mat, kollade film och sen bakade vi karameller med :) mumms. blev massa olika smaker och färger :) tsss...
sen på kvällen så åkte jag till david, vi kollade film. myste och spelade xbox :)

lördag: fast hemma. va hos saga och melker och flög drake, lekte i lekstugan och plockade blommor.
sen filmmys på kvällen med dom och majmaj med :) trevlans

idag: cyklat med saga, mamma och ica. sen ha jag städat lite och pratat telefon :) tsss...
och nu ska jag äta mat sen iväg på lite kul saker :)





 
har saknat tiden med dig hilda, du finns alltid i mitt hjärta <3

pusshej



Kommentarer
Postat av: Mairone

Vilket underbart kort på dig.. vet du om att du är helt underbart söööööt gumman min!! skönt att du haft en sådan trevlig helg!! Skönt!!

Sköt om dig min underbara gumma!!

Mången puss å kram å en massa massa massa kärlek till dig från mig!!

2010-06-14 @ 22:02:18
Postat av: nonz

sv: ja, jag har skaffat ny kille :) joakim larsson heter han :) hihi. jadå allt är bra med mig, hur är det med dig? :) puss

2010-06-15 @ 10:55:29
URL: http://nonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0