15/6 -10

Igår så vatt jag och skaffade mig en ny tattoo :)  nöjd :)
sen blev det hem till familjen J/M på kvällen å sen sov där.

och idag åkte mamma och jag till halmstad för att träffa lina :)
och sen blev de shopping med.


och idag var det exakt fyra år sedan jag gjorde en av mina operationer. usch, minns de allt för väl :P
tur att jag gjorde de iaf för idag mår jag bättre av de än innan jag gjorde den :P

ikväll blir det till att spela fotboll :) eller träna iaf :P hahah. nästan lika bra :)




Pusshejsvej







Kommentarer
Postat av: nonz

sv: skönt höra att du mår bra :) ja, det känns verkligen jättebra att ag äntligen har kunnat gå vidare och släppa mitt gamla liv :) ja men absolut kan vi ses någon dag :) det är bara säga till när du kan, 0738275711 :D puss

2010-06-15 @ 16:07:26
URL: http://nonz.blogg.se/
Postat av: Mairone

Hej hej gumman! skönt att du mår bättre idag!!! =) Vad för slags operation gjorde du?? Kul med shopping..=)

Sköt om dig min underbara gumma!

Mången puss å kram å¨en massa kärlek!!

2010-06-15 @ 21:55:05
Postat av: Josefina

lilla du! Men man kan kalla dig stora du! =0

2010-06-22 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0