söt som socker

Torsdag blev det att vi bakade karameller, hysigt. hilda kom in till oss och va med hon med. Och roligt att ica ville vara med. sen blev de massa lek och film.
på kvällen blev det allsång och sen gick jag cissi saga å mella promenix :)

fredag så sov jag länge. sen badade vi och sen åkte vi till reftele för att möta elin å sen fara vidare till värnamo på shopping. elin skulle köpa massa paket. ja köpte bara klänning å sprit.
sen hem till elin å klättra på tak å så :P nice å snacka med henne lite. de ha ja saknat. sen va vi iväg å köpte lite mat å sånt :)

nu har jag precis lagat mat. herregud jag kan ju det där :)  gottans blev de.
å ska vidare ner å bada nu med saga. sen så blir det hem å duscha fixa mig å sen blir det hem till baggelito som fyller år idag. grattis till han :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0