SM dagar

Japp, Saga och Melker dagar :)
jag är barnvakt åt dom nu..

så i måndags så gick vi ner till vattnet vid 12 å kom hem 17.30 igen. ahhaha. de va så sjukt skönt i vattnet och sol å allt :) ica och frida va med oss och badade med då. och sen va majmaj det med :) trevligt :)
sen hem och äta lite, sen ner och bada igen, med mamma C och pappa D.
Efter de så vatt kl 21.30 och  jag Saga och Cissi tog färjan till bolmsö. mysigt. och då riger pappa å frågar om jag ville åka skidor för han va ute med båten. klart jag ville. så då åkte vi tre ner dit för att de skulle kolla när jag och bror åkte :)
blev en sen, lång men extremt mysig dag vi/på sjön :)

tisdag: vi åkte och shoppade med min mamma och Ica :) trevligt.
sen gick vi ner och badade några timmar.
på kvällen monterade jag å saga skylt med Cissi, och satte upp en ängel :P sen hem och kolla allsången :)

Onsdag: upp tidigt och åkte på marknad. sen hem, busade och lekte. sen självklart gick vi ner till skön och badade. ica med två kompisar va där med och bada med oss :) 
sen hem och spalade fotboll och lekte och lite så tills nettan kom och ville bada med oss så då gick vi ner igen å badade. ungarna va överlyckliga :D 
sen åkte vi ut med båten till Hornstrand. åt, badade, solade lite :P å allmänt njöt. sen så kom min mamma, pappa och ica, med sig hade dom jocke å vickan med. så då badade alla dom med. å sen åkte vi ut för att dra skidor :) ica och daniel åkte med. de gick fan svin bra för mig. kunde hoppa utan att ramla :) stolt :P med dom tunga skidorna dessutom. 
bättre kommer de gå med trixisarna.

Torsdag, idag då alltså, just nu har jag sjukt ont i ena foten som jag slog i i en sten igår. kan inte gå på hela. men men,. ska snart säga hejdå till mamma å pappa som åker iväg över helgen. ensam hemma med ica sen då. farligt :P och idag tror jag att jag tar en mysdag med bak. pyssel och film med barnen. känns skit skönt.
eller ska man shoppa? humm.. de får vi se,


mitt liv leker å jag trivs som fan, puss å smisk på de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0