mitt liv är guld

japp. just nu känns allt i mitt liv som guld och jag mår sjukt bra :)

I torsdgas så åkte jag med Cissi och barnen hem till Cissis mamma. Hur underbart ställe som helst. helt avis blir man. men iaf där hade vi det bara mysigt och allmänt underbart. sov där två nätter så stannade tills lördag. vi handlade, hade vattenkrig. filkmkväll. målade lite på huset. lekte. slappade och grillkväll. gjorde kottdjur. plockade blommor och blåbär. helt underbart skönt som sagt.

sen på lördagen när vi kom hem så badade vi. sen slappade, sen fixin inför kvällen. pub afton i kåre. trevligt som alltid. och förfesten va snäppet bättre, som det alltid brukar vara tycker jag.
sen natt badade vi :)

Idag har det varit finfint. trött och ont i halsen bara. men vi har badat, ätit glass. badat mer, haft vattenkrig, softat, badat ännu mer, sovit, busat, och säkert massa mer.
och ikväll har vi självklart kollat fotbollen :) underbara spanien!!! hur glad får man bli. :D Hela jag ler.


inatt ska jag sova hemma. känns konstigt :S


jag har varkligen helt sjukt bra folk runt mig. jag älskar er :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0