jag står ensam kvar på tå, men ytan går inte att nå!

Jag sover dåligt, och knappt något alls. usch jag vet inte hur många nätter de va sen jag sov ordentiligt. Drömmer massa skit när jag väl somnar och vaknar med panik. usch. jag e trött på det nu. vill sova vanligt.

men snart är den 31/7 där. det är blandade känslor för denna dag. men jag ska iaf supa ner mig den kvällen. och på dagen ska jag måla ansikten tillsammans med elin hemma hos extrafamiljen :)
för er som inte vet så är det alltså bolmendagen på lördag. och aktivitetet lite runt bolmen då. här händer dock ite så mkt i år tycker jag inte. men som sagt elin och jag har ansiktsmålning för barn. och sen på kvällen är det fest i vbbk-stugan :) ska bli kul :)

kanske ska berätta vad jag gjort idag, jo vatt å shoppat med mamma, tack för allt fint :) å sen mest bara luggit i soffan :) å nu ikväll blir det snart en promenix och sen ut med båten ett tag :)


vill att min lilla david kommer hem nu med. nu har du varit borta för länge. de känns skit jobbigt att inte kunna träffa dig och ännu jobbigare att veta att jag inte får träffa dig på helt sjukt länge :( kom hem nu för jag saknar dig :(



"jag vill inte tänka farmåt, men är livrädd att fastna i det här"









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0