High Chaparral!!

sen sist har de hänt mkt mkt :)
många härliga dagar :)
orkar inte sitta och skriva allt vad som gjorts, men lite kort så är de shopping, fotboll. kidsen, tappat rösten, bad, massa mer fotboll, halmstad, mer shopping å¨mer kids, fiska, bus med elin, lekparken, picknick :P tja. massor av allt jag älskar :)

och idag så åkte cissi, saga, melker å jag till high chaparral. super mysigt :) å på tåget skulle doktorn bota mig för jag va sjuk tyckte han :P ahahhaa. så fick piller av han :)
sen tog vi ju ett kort med på alla oss fyra å skickade som vyrkort till daniel :P hahaha såå cooola va vi :)
sen efter en superbra heldag där med, tåg åkande, shower, bad, guldvaskning, ponny ridning, båt åkande och en massa mer så va de snabbt hem å byta om å åka och träna.

life is goood :)




 



<3


Kommentarer
Postat av: Mairone

ser ut som att du haft det riktigt härligt ju.. Go girl..=) Mången puss å kram å en massa kärlek!!

2010-07-02 @ 14:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0