har du knäck i lurorna

Sen sist!

Söndag minns jag inte riktigt vad jag gjorde. softade mest antar jag :P sen på eftermiddagen och kvällen så var jag hemma hos J/M familjen, vi kollade film och badade och så.

Måndag: tog det mest lugnt. städade badade och lästa bok. på kvällen så åkte vi till Tiraholm och åt mat med båda mina familjer :) sen hem till J/M familjen och åt glass och kollade när melle körde sin båt. cool

Tisdag: va nere vid vattnet och badade läänge :) Majmaj va där med oss oxå :)
Sen så åkte jag hem för hade ont i huvudet. men sen när de gått över så var vi ute och åkte vattenskidor :) kulkul :) sen så hem och byta om för att sen gå ut och gå med cissi. mysigt.

Onsdag: va och shoppade med mamma å icus. softade å umgicks med min familj. sen så skulle mamma å pappa ut på sjön men jag orkade inte hänga med. så fixade mig och åkte till majmaj å kollade film hela kvällen :) massa film å massa snack blev de. trevligt :)

Torsdag: upp tidigt å fixa mig för att fara till gislaved. fixa massa å sen träffa Cicci å Benji. trevligt värre.
Sen hem och baka kladdkaka å laga mat med Saga och Melker. Sen kollade vi film spelade DS och myste.
Ikväll blir det elin. :)


Om jag ger dej ett minne...
Lovar du att aldrig glömma mig då?




Kommentarer
Postat av: Ciccie

Jaaa, vi tackar så mkt för det fina besöket vi fick...synd bara att Benji ska vara sååå tråkig o fuska i pingis ; )

2010-08-15 @ 23:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0