finfint!!

jag har haft en underbar helg :)

fredag så tog jag de lugnt, fixade båtarna ihops med amilia, va iväg på glasscafe med mamma ica å frida, sen massa roliga nysiga vägar hem. sen så spelade lite fotboll och allmänt hade de skönt :) 
senare på kvällen så kommer frida och freddy hem till oss fråna tt ha varit å fiskat å frida har satt en krok i ryggen på fredrik. stackarn. så de blev de operation kan man ju säga :P fy fasen vad de måste gjort ont.

lördagen åkte ut med familjen byström, badade å picknickade å åkte ring å så :)  sen så kom pappa å mamma med vår båt. då blev de skidor. testade mina trickskidor då. svårare än vanliga men ändå lätta :P hahah. de va knepigt å köra, svårare å komma upp emn lättsamt å trilla med :P ahahha.
sen efter fika å mat å så igen så fick pappa akut köra hem mig från sjön så jag kunde åka till anna på hennes och tobbes inflyttningsfest.
det va sjukt trevligt. :)
åå de kommer bli bra ;)

idag så sov jag lite längre :) skönt. sen åkte å hämtade bilen som va hos anna. fastnade ju å snacka ett tag :)  sen så gick melker och jag ner och badade. låt i solen och snackade. harregud vad kul det är å höra deras tankar om saker :P sen så mer bad. sen hem och tatuerade han :P sen så låg vi i hängmattan å myste, åt lite sen la vi oss i hängmattan igen å somnade. hur skönt som hellst. sen så åkte med guld familjen ut med deras båt. majmaj å jocke med.
nu är ja hemma å ska snickra lite hade jag tänkt :P ahahah. de kan ju gå hur fan som hellst :P hahaha.





 



 de är något med killer på M ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0