sista dagen 2010.


Hade tänkt dra en liten sammanfattning av mitt 2010.
Det har varit ett fint år. Motgångar har alla och även jag har haft det självklart. Men i helhet tycker jag det varit ett bra år. Allt är tack vare vänner, familj och mig själv :D

2010 firades in hemma hos Hannah. Innan jag skulle dit va jag skit rädd och nervös :P ahahha. Men det var en riktigt lyckad natt och det tackar jag Hannah för som hade fixat allt och det blev så lyckat.
Årets första semester va vecka två, då for jag med familjen och Elin till Sälen, hundfjället för att vara exakt, och åkte skidor :) Det var en underbar vecka :) Och på tal om Elin så har hon ju följt mig och mitt liv bra länge nu :P ahhaha. Och mer blir det hoppas jag allt. Detta år gjorde vi en tatuering som en symbol för vår vänskap. Never give up står det på den. De ska vi alltid följa i livet! Jag lyckades även trycka på Elin att pierca sig i tungan :) Sådet for vi akut en dag efter skolan iväg och gjorde. Jag älskar oss, våra knäppa infall och ideer :) 

Min familj har självklart följt mig hela 2010 med. Ja, hela mitt liv ju :P I år har vi bråkat mkt, men jag älskar er på något sjukt sätt ändå ju. Jag har haft en fin kontakt med mina syskon och vi har gjort många saker ihop. Speciellt Marica och jag. Jag älskar dem stunderna vi i familjen har när vi är sams och kan ha roligt ihop!!

Några andra som haft stor betydelse för mig 2010 är inga andra än dem jag kallar familjen Underbar. Alltså, Daniel, Cissi, Saga och Melker. Och även Majmaj såklart. Med dem har jag haft många fina stunder. De finns alltid där för mig och ställer alltid upp. Om jag så ringer och väker dem mitt i natten så verkar de aldrig tröttna på mig. Vilket jag är helt sjukt glad för. Ni är nog de som haftstörst betydelse för mig i år och jag kan inte med ord visa hur tacksam jag är för att ni finns. Ni förgyller mina dagar. Ni kan få villken dag som hellst att lysa. Vad man än hittar på och ni är med i bilden så är det alltid kul och positivt. En familj som er skulle alla ha för att må bra. Jag är sjukt tacksam för att jag blivit så bra kompis med er som jag har. Det är inte utan anledning som jag kallar er för familjen Underbar!! 

Skolan har även tagit en stor del av 2010. Eller inte så stor som den borde :P Men tillräckligt för att jag ska orka med och ändå klara mig hyfsat :P Detta år har jag inte sett skolan som något positivt alls. Tyvärr. Men jag är trött på skiten och vill bara få det avklarat så att jag kan göra sånt jag vill. Det positivaste med Skolan är att det innebär mkt tid med Elin. Visst har vi bråkat många gånger men jag älskar dig ändå Elin :) alla kvällar och dagar i lägenheterna med dig är underbara.

Festerna detta år har med varit fina. De flesta iaf. Alltid händer det något men det är inte så vi inte klarar det :P ahhah. Visst ångrar men mycket och vill spola tillbaka tiden för att ändra det men så är det ju alltid och det hör till :) Det har inte blivit så mycket med "gänget" detta år men de fester vi väl haft har varit skit kul :) Ni är guld killar!!

Sommar, sol och vatten! Det har varit en underbar sommar som jag skulle kunna skriva tusen saker om. 
Älskade bolmen har förgyllt många av sommarens dagar för mig, ihop med kidsen, familjen och vännerna. Många dagar har jag och kidsen varit vid vattnet haft fika med och badat massa hela dagarna. Jag har även åkt mycket vattenskidor i år :) underbart!! Alla små utflyckter är med underbara minnen. Liseberg, Halmstad, Båtutflykter mm. 
I sommar gick jag även ur LKF och till ÅS för att spela fotboll med dem. Det var kul och självklart en positiv upplevelse. 
Sommaren 2010 mådde jag sjukt bra i förhållande till vad jag brukar göra. Alltså kan jag inget annat säga mer än att det var en underbar sommar :)

Mycket har hänt 2010 och jag kommer kunna sitta här hur länge som hellst om jag inte försöker runda av lite nu :P för nu ska jag hoppa in i duschen för att sen fara till Elin och Joacim för att fira in 2011. Som jag hoppas på ska bli ett riktigt fint år :) 
Det största problemet just nu är ändå vad sjutton jag ska ha på mig ikväll. Haha, alltid samma problem. Men det löser sig alltid :)

Så med ett leende på läpparna säger jag hejdå till 2010 och hälsar 2011 välkommen :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0