för många år sen!

FÖR CA 10 ÅR SEN
1. var jag bästa kompis med Therese 
2. gick jag fortfarande i ås skola
3. Mobbade jag andra i skolan, bland annat killen jag då var ihop med 

FÖR CA 5 ÅR SEN
1. pratade jag mycket med Rei som har haft stor betydelse i mitt liv
2. träffades elin och jag varjedag samt pratade tele minst 2 timmar varje dag.
3. blev jag kompis med Sandra och Linn 

FÖR CA 3 ÅR SEN
1. började jag på högskolan 
2. tatuerade jag mig för första gången
3. flyttade jag till halmstad

FÖR CA 2 ÅR SEN
1. älskade jag när en viss person alltid kom och sov hos mig :) 
2. träffade jag familjen underbar mycket och hilda.
3. berättade jag en av mina största hemligheter 

FÖR 1 ÅR SEN
1. körde jag bil på isen 
2. hade jag en helt underbar period i mitt liv, tack vara en som jag inte längre träffar.
3. slutade jag spela i LKF

FÖR ETT HALVÅR SEDAN
1. mådde jag bra 
2. va jag brun som satan :) 
3. åkte jag väldigt mycket vattenskidor

FÖR EN MÅNAD SEN
1. kronglade jag till det som fan på en fest. 
2. Klippte jag mig 
3. träffade jag min söta farmor

IGÅR
1. Bråkade jag 
2. va jag i cissis affär och hjälpte henne
3. kunde jag inte somna 

IDAG
1. Måste jag plugga lite 
2. Ska jag kanske åka skrills :) 
3. Ska jag till familjen underbar

IMORGON
1. Ska jag åka till skolan
2. Ska jag köpa julklappar till kidsen
3. Vill jag åka på bio :)





dina sånger har jag sjungit,
dina drömmar har jag drömt!
-LW<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0